Szállítási információk,
gyakran feltett kérdések
Mennyibe kerül a szállítás?
A házhoz szállítás ingyenes az ország egész területére.
A gyors kézbesítésről a GLS futárszolgálat gondoskodik.
Mikor ér ide a csomag?
A Ládikókat a rendelés leadásától számítva a 2. és 3. munkanap között kézbesítjük.
Milyen fizetési módok közül lehet választani?
Online bankkártyás fizetés, utánvét, és banki átutalásos fizetési mód is lehetséges.
Online bankkártyás fizetés
A rendelés leadása után díjbekérőt küldünk az email címedre. A “tovább a fizetéshez”, majd a “kifizetem” gomb megnyomásával tudsz eljutni a banki felületre, ahol biztonságosan tudod kezdeményezni a kifizetést.
Ebben az esetben is választhatod a banki átutalást a díjbekérőn található bankszámlaszám segítségével.
Utánvét:
Kézbesítéskor a futárnál fizetés készpénzzel vagy bankkártyával.
Banki átutalás:
A rendelés leadása után díjbekérőt küldünk az email címedre. A “tovább a fizetéshez” gomb megnyomásával tekintheted meg a számlát, rajta az átutaláshoz szükséges számlaszámot.
Milyen csomagolásban hozza a futár?
A kartondoboz külsején semmi nem utal a csomag tartalmára, így
a párod nem fogja idő előtt leleplezni a meglepetést.
Kérhetem a kiszállítást csomagpontra is?
Ha csomagpontra szeretnéd kérni a csomagot, akkor kérjük, hogy a cím mezőbe a csomagpont pontos nevét és címét írd, továbbá írd oda azt is, hogy “csomagpont”. A csomagpontok listáját ide kattintva tudod megtekinteni: GLS térképes csomagpont-kereső. Jelenleg csak GLS csomagpontokra vállaljuk a kiszállítást.
Ezt az opciót csak akkor ajánljuk, ha minél hamarabb át tudod venni a csomagot. Arra sajnos nem tudunk felelősséget vállalni, hogy a nyári melegben minden csomagpont megfelelő hőmérsékleten tárolja a csomagot több napon át.
Nem tudok otthon lenni, amikor jön a futár. Mit tegyek?
Ilyen esetben a futárszolgálatot érdemes felhívni, és egyeztetni velük.
A csomag feladása után küldünk egy emailt, amiben szerepel a futárszolgálat elérhetősége és a csomagszám, amivel nyomon lehet követni.
Rendelhetek külföldre?
Igen. Ebben az esetben kérünk, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot emailben vagy telefonon, hogy pontosan kiszámíthassuk a szállítási díjat.
Átvehetem személyesen is?
A weboldalunkon csak internetes megrendelésre van lehetőség. Személyes átvételre sajnos nincs lehetőség.
Vásárlás folyamata
Gyorsan és biztonságosan vásárolhatsz online!
1. A választott terméket helyezd a kosárba a “kosárba” gombra kattintva.
2. Ezután a menü jobb-alsó sarkában látható lesz a kosárban lévő termék. Erre kattintva eljutsz a kosár oldalra, ahol változtathatod a termék mennyiségét.
3. A továbblépés a “tovább a pénztárhoz” gombra kattintva történik.
Ezután kérjük töltsd ki a szállításal és fizetéssel kapcsolatos adatokat.
4. Legvégül pipáld ki az “Elolvastam és elfogadom az általános szerződési feltételeket, és már betöltöttem a 18. életévemet.” melletti jelölőnégyzetet.
5. A rendelést a “Megrendelés elküldése” gombbal tudod elküldeni.
Ezt követően küldünk egy visszaigazoló emailt, ami tájékoztat a sikeres megrendelésről.